FAQ
Bezorging en afhaaltijden
Bezorging
Heb je een vraag(en)? Schroom dan niet om te bellen! Op deze pagina vind je antwoorden op vragen die ik verwacht. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan vooral contact op met mij.
Afhaaltijden en Bezorgtijden?
Wij hanteren de volgende bakdagen en bezorgdagen:
Maandag voor 09:00 besteld is dinsdag bezorgd
Woensdag voor 09:00 besteld is donderdag bezorgd
Vrijdag voor 15:00 besteld is zaterdag bezorgd
Op deze dagen is afhalen mogelijk:
Maandag: vanaf 13:00
Woensdag: vanaf 13:00
Vrijdag: vanaf 19:00 (met uitzondering van cheesecakes). Wil je jouw cheesecake ophalen op de vrijdag? Bestel het dan uiterlijk woensdag 15:00. Ophalen kan dan vanaf 17:00.
Belt de chauffeur tijdens de bezorging?
Bezorgingmetliefde neemt jouw bestelling serieus, dit zijn de stappen die de bezorger neemt bij niet thuis:
1. Chauffeur probeert uw pakket bij de buren af te leveren. Let op! De bezorgers kunnen niet altijd de traktatie bij de buren afgeven, want wellicht zijn die ook niet thuis of willen zij de traktatie niet aannemen.
2. Chauffeur belt u op om de mogelijkheden te bespreken. Let op!
3. Als de chauffeur u niet te pakken krijgt dan word u pakket weer meegenomen naar Siro patisserie. Klantenservice neemt dan contact met u op om een tweede afleverpoging te bespreken. Een tweede levering kost helaas wel geld.
Ik ben niet thuis, kan de chauffeur het pakket voor de deur zetten?
De chauffeur is verplicht om het pakket aan een persoon te overhandigen die voor het pakket kan tekenen. Gezien wij verse producten leveren kunnen deze niet onbeheerd achtergelaten worden.
Bezorgen jullie ook in andere landen?
Jazeker, wij bezorgen ook in België, Voor informatie over tarieven én mogelijkheden neem gerust contact met ons op via info@siropatisserie.nl of bel 0640942323.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
De taarten, gebakjes en andere lekkernijen worden bezorgd in een koelwagen. De koelwagen word gelogd en is te allen tijde tussen de 4-8graden celcius. Hiervoor hebben wij een goed bezorgproces opgesteld:
1. We pakken de bestelling in de bijpassende doos of tas.
2. Bezorgingmetliefde levert de bestelling bij jou af. Bij overhandiging controleert de bezorger samen met u of alles heel is.
3. Op de bezorgdag ontvang je een trac en trace code. Hiermee kan je de bezorger 30 minuten voor aflevering live volgen. Zo hoeft u geen bezorging te missen. Houdt je mail goed in de gaten!
Bestelling
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verwerkt?
Heb je jouw bestelling op de website afgerond? Binnen 10 minuten ontvang je een bevestiging per mail. Wanneer je deze bevestiging niet ontvangt, neem dan tussen 09:00-18:00 contact op met mij via info@siropatisserie.nl of bel 0640942323.
Siro Indulgence en bedrijven
Is Siro Indulgence er ook voor bedrijven?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Dus ook bedrijven kunnen bij ons hun feestmoment bestellen. U krijgt de factuur achteraf verzonden. Neem contact op met ons via de contactformulier of telefoon. Zie ook de pagina maatwerk.
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Onze betaalmogelijkheden zijn: iDeal, Creditcard en Paypal. Bestel je zakelijk? Dan kun je op factuur betalen. Neem contact op met ons via de contactformulier of telefoon.
Is de prijs inclusief of exclusief BTW?
De prijs op de website staat zowel exclusief als inclusief BTW weergegeven.
Hoeveel BTW betaal ik over de bestelling?
Over de gehele bestelling betaalt je 9% BTW.
Hoe betaal ik met een vouchercode?
Heb je een kortingscode ontvangen? Tijdens het afrekenproces kun je deze code invoeren. De korting wordt dan direct verwerkt.
Mijn vouchercode wordt niet geaccepteerd, wat nu?
Werkt de code niet of wordt deze niet verwerkt? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@siropatisserie.nl of 06 40 94 23 23.
Personaliseren
Kan ik mijn taart personaliseren?
Zeker! Vind ik erg leuk om te doen. Je kunt jouw taart personaliseren. Het meerprijs is tussen de 15-30 euro. Bel mij om de mooie ideeën te bespreken. Buiten kantoor uren? Laat een bericht achter. Je wordt zo snel mogelijk terug gebeld.
Klacht/Feedback
Ik ben niet tevreden over het ontvangen product, wat nu?
Wanneer je niet tevreden bent over jouw bestelling, kun je het beste direct na het ontvangen van de taart contact opnemen met onze klantenservice via info@siropatisserie.nl of 06 40 94 23 23. Wij nemen iedere klacht/feedback serieus en lossen dit dezelfde dag nog met je op, met uitzondering van zaterdag. Deze klachten worden op maandag behandeld.
Ingrediënten
Gebruiken jullie (varkens)gelatine?
NEE, wij gebruiken alleen halal runder-gelatine. Wij gebruiken ook geen alcohol, zelfs extracten zijn een nog go.